Birthday party

I lördags åkte jag och Dylan iväg för att fira hans brorsbarn, Lucas, som fyllde ett år. Det var ett supermysigt kalas med massor av ballonger, plockmat och en superfin tårta. Jag fick även träffa massor av Dylans släktingar vilket var kul. Eftersom jag däremot är helt värdelös på namn minns jag bara namnet på en. Men det är ju alltid något att vara glad för? ;) 

Dylan hade köpt en cool turtles-bil och jag hade köpt en svensk bok översatt till engelska, sams ball. Ni vet alla de där böckerna om Max nalle osv. Knåpade även ihop ett födelsedagskort med ett sort L och massa glitter. Har man inget bättre för sig en fredagskväll så har man inte :P 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0