Philadelphia Zoo

I söndags åkte jag och Dylan med Miriam och Pat till Philadelphia Zoo. Det var en mysig liten dags dagstur som avslutades med lite midsommarshopping på american swedish history museum. 
 
Zoot var fint och helt okej, det roligaste och häftigaste med zoot var att de från olika burar byggt burgångar som gick genom hela parken i luften, på så vis kunde djuren gå omkring längre delar än bara just sin bur. Och om man hade lite tur skulle man kanske haft en tiger eller apa gåendes över sig. 
 
 
Bara för att jag har en pojkvän som gillar att ta fulbilder på mig så bjuder jag på denna goding...
 
Efter zoot hade Dylan en softball match som jag skulle kolla på. Det slutade däremot så illa att jag själv var tvungen att motvilligt! spela, jag kan ju inte ens reglerna och har för övrigt varket sett baseball eller softball på riktigt förrän jag kom hit. Det gick ju inte direkt bra, varken för mig eller för deras lag men de fick i alla fall spela så det är ju alltid något. Ibland så, då är jag snäll! Händer ju inte ofte men ibland! ;) Ärligt talat så var det däremot lite kul, säg det dock inte högt!, jag vill ju absoult inte verka som för mycker amerikan!
 
Efter matchen käkade vi middag tillsammans på en bar med Dylans rumskompis Brad och hans flickvän Amy. Supermysig söndag helt enkelt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0