Middag och bio

I tisdags kväll tog Dylan med mig ut på den nyöppnade AMC-bion där man numera inte bara kan se på film utan även chilla i sjukt sköna biostolar, äta mat och dricka allt möjligt, läsk, öl, vin, drinkar. Rätt bra kombo med andra ord! 

Vi gick i en av de vanliga biosalongerna men det finns även sviter (där stolarna ska vara ännu bättre och där man måste vara 21, och de kostar inte mer!). Hur som helst var stolarna sjukt sköna, tänk er en stor mjuk läderfotölj! På sidan finns ett litet bord som man kan skjuta in mot sig, en liten låda med ketchup och menyer och mellan stolarna ett brett uppfällbart armstöd. Man har även en knapp man kan trycka på då man vi att sin servitör ska komma, om man vill beställa mer mat, ha gratis påfyllning av läsk eller popcorn eller nåt annat. Jag älskade det och något jag känner att jag fastnat för. 

Filmen vi såg var the fault in our stars och den handlar om två cansersjuka ungdomar som blir kära i varandra. Väldigt bra film men väldigt sorglig! Jag vet inte när jag grät så mycket senast till en film! Och ja hela biosalongen snyftade rätt bra. 

Väldigt mysig tisdagskväll med världens goaste :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0