Fira midsommar med mina värdbarn

Idag firade jag och mina värdbarn midsommar tillsammans med Elsa och hennes värdbarn Landon. Vi började att åka till lekparken för att dansa lite midsommardansar, för att sedan åka till Ikea och äta köttbullar. Det blev köttbullar med mos och lingonsylt till barnen, med fläderdryck och chokladboll som efterrätt. Jag köpte även en liten princessbakelse som de fick smaka av och tjejena verkade gilla allt! 

På Ikea fanns även en midsommarstång som tjejena skuttade lite kring innan. I drog oss tillbaka hemåt. De verkade ha en väldigt rolig dag allihop och få lära so lite om Sverige och svensk midsommar :)












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0