Dubbeldate

Ikväll var jag och Dylan på dubbeldate med Jonna och hennes kille Ben. Vi gick till en restaurang/bar Duffers i närheten av där jag bor. Jag och Jonna försökte förklara färskpotatis, svarta vinbär och saltgurka utan någon större framgång. Färskpotatis är något jag saknar väldigt, väldigt mycket nu när sommaren kommer. Så mycket att jag i våras funderare på att odla själv, men inte det lättaste när jag inte har mitt eget ställe att odla på. Men jag får överleva en sommar till! Jag visade även Jonna en sida där man kan beställa endel skandinavisk mat :) måste försöka kolla upp frakten! 

Kvällen var iaf supermysig och skönt att få hänga med några som är lite lika :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0