Dansa med Riley

I tisdags, onsdags och torsdags hade jag Riley själv eftersom hon slutade skolan veckan innan. På tisdagen gick vi och simmade, Riley tyckte däremot att det var lite småkallt så vi gick upp, bastade lite, duschade och åkte iväg hem till Jonna eftersom hon hade båda sina värdbarn hemma. Där dansade Riley (tv-spel) med Jonnas ena värdbarn och becket som bara är tre försökte hänga på han med lite grann. 

På onsdagen hade min värdpappa planerat in lite egentid med Riley så de åkte till ACAC för en yogaklass och sedan lunch. Själv tog jag tillfället i akt att springa lite och snabbt luncha med världens bästa Dylan innan jag åkte för att hämta Paige och Ella på skolan. 

På torsdagen tog jag Riley till ACAC för att köra en dansklass som både jag och Riley tyckte var väldigt kul. Speciellt Riley och hon var väldigt duktig och superglad när icona pops I love it spelades (den låten spelar jag väldigt ofta för dem i bilen). Instruktören tycke också Riley var duktig och sa efter några låtar att tjejen i rosa klänning rockar var på alla applåderade för Riley! :) Hon kom även fram senare för att prata med Riley och Riley verkade så stolt. Att få se mina värdbarn så glada gör mig väldigt glad som Au pair.



 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0