Wayne & Art Camp

Riley och Paige har haft art camp nu den här veckan så då har jag och Ella hängt tillsammans och försökt hittat på olika roliga saker tillsammans. Vi har strosar omkring i parker, varit på en lancasters farmers market och vi har varit i en lekpark där Ella naturligtvis vill gå armgång (jag håller upp henne och hon "klättrar"). 

Vi var på farmers marketen idag där vi provade en chokladdoppad oreo, en peabutbutterchokladpralin, en munk och något som hette peanut butter long John som var en supergod "bakelse". Den var en slags avlång bakelse fylld med créme och toppad med någon asgod peanut butter frostig. Mina smaklökar hade det rätt fint där ett tag! Ella tyckte även att det mesta var gott och vi provade även andra smakprover som de hade, pretzels, melon och ost. Ostarna var för den delen riktigt goda! 

Jag och Ella har med andra ord haft några bra och Goa förmiddagar tillsammans! 




Min lilla tok :) älskar denna unge så sjukt mycket! 





Lekparkshäng :)


Jobbigt varm dag i dag och luftfuktigheten gör det riktigt drygt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0