Vad har jag på min tallrik egentligen?

I måndags tog Dylan med mig ut på en italiensk restaurang som jag inte varit på tidigare. Jag beställde en kycklingrätt som var toppad ned champinjoner, lök och paprika. Det var supergott och kaninen själv åt ju naturligtvis grönsakerna supersnabbt :) Det enda konstiga var väl att min rätt var toppad med någon slags chips. Nog för att man kan få hamburgare, olika sandwiches och annan mer barmat med chips istället för pommes. Men på en italiensk restaurang? Chips på kyckling? Nej tack! Det är bara konstigt och väldigt amerikanskt... Men, men grönsakerna var ju sjukt goda i alla fall :) 


Chips på en italiensk restaurang?! Tja vi är ju i USA... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0