Starbucks

I tisdags hade Culture Care Au Pair möte nere på starbucks i west chester, så jag åkte dit för att träffa massa nya Au Pairer. Deras möten är lite roligare på så vis att de måste gå på sina möten så det kommer förstås många. Vi med apia måste inte gå så ibland är många av oss ganska lata och det dyker inte upp så många. 

Jag träffade i alla fall många nya trevliga personer som det vore kul att hänga mer med. Och vi var fått en ny svensk till west chester och kille dessutom dödandet är kul! Annars pratade jag en del med en tjej från Polen som är 26 så ska försöka lära känna henne mer :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0