Söndagsbrunch

I söndags hade jag och någr Au Pair-tjejer brunch ihop igen. Ilaria som jag träffade förra veckan var där och hon är för övrigt en sjukt skön tjej! Hon är i rematch nu då hennes värdfamilj fått för sig att de inte vill ha någon Au Pair, så jag hoppas verkligen att jag hittar en familj! Naturligtvis Elsa också, vad annars? :) Sen kom även Vicky, från Tyskland, som även hon är rätt skön. Elsa frågade även en ny tjej från Bosnien om hon ville med så hon hakade på. Hennes engelska var däremot rätt dålig och efte att jag frågat henne om vilka tider hon jobbar på dagarna och hon inte alls förstod så tror jag inte att hon förstod mycket av det vi sa. Sen hade jag tänkt att jag skulle fråga en tjej från Colombia, Lotetta om hon ville komma så jag sms:ade henne. Tydligen hade hennes familj dock en ny Au Pair så sms:en gick fram till en tjej som heter Sandraa, från Mexico, som kom istället så när hon kom var jag veligt förvirrad då jag tänkte att jag inte alls kände igen Loretta som jag träffat en gång förut. 

Hur som helst åt vi brunch och babblade på massa om allt och inget innan vi gick vidare för glass på Darie Queen :) 


Jag älskar söndagsbrunch i USA! Och nog för att jag saknar mycket svensk mat men jag kommer sakna alla amerikanska frukostmenyer sjukt mycket i Sverige! Det är galet gott! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0