Not your average joes

I söndags provade jag (jag äter ute alldeles, alldeles för ofta jag vet!) och Dylan en ny restaurang en bit därifrån där jag bor. Den heter not your average joes. Jag hade hört mycket bra om stället så mina förväntningar var väldigt höga, kanske lite för höga. Maten var bra men inte superb. Det var däremot gott och brödet vi fick innan maten med någon slags ostdipp var väldigt, väldigt gott! 

Jag beställde grillad kyckling med ruccola, lyckades även beställa en side salad till förrätt så Dylan skrattade åt att jag hade en sallad med sallad som förrätt... Och lite rätt hade han väl i att skratta åt mig då... 

Hur som helst var det kul att prova ett nytt ställe ovh restaurangen där och baren bar väldigt fina så jag gillade inredningen där :)


Väldigt gott (och onyttigt...) bröd med ostdipp 


Min side salad med väldigt mycket sallad...


Mera sallad och så lite kyckling ;)


Restaurangen vi åt på. En sak jag för övrigt gillar med restaurangerna här är att man ofta kan se in i eller mot köket :) Lite häftigt och kul! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0