Måndag till onsdag

Veckan har gott fort och det är såå skönt att vara tillbaka och jobba i west chester. Avalon i all ära men hör vet jag hur allt fungerar och allt rullar på som det ska. 

I måndags hade vi playdate hos Elsa. Tjejena hade jättekul och vi lekte dress up, skattjakt, vi bakade kakor och vi hade danstävlingar och dansstopp. Elsa skulle förstås försöka styla med en kullerbytta men lyckades mest bara soppa till mig rakt i ansiktet... Den där Elsa! 

I tisdags var vi på biblioteket och lånade bland annat en bok som Riley ska ha som sommarläsning, som dessutom spårlöst sedan försvann och som jag ännu inte funnit. Jag blir tokig! 

Idag, onsdag, åkte vi till ACAC för att bada och jag sprang och tränade lite ben och mage. Sjukt skönt och behövligt att vara tillbaka på ACAC igen! :)




Vi var väldigt söta på vår dress up! :) 


Och Ella var väldigt, väldigt trött när vi kom hem på måndagen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0