Lååång dag

Idag jobbade jag från 05.30-20.00. Jag är glad att jag har enkla värdbarn men långa dagar är ändå dryga då man blir låst. Jag måste ju alltid ha med mig barnen vad jag än gör och jag som är promenadnarkoman (som pappa) känner alltid i slutet av dagen hur jag verkligen måste få gå ut och gå. 

Men dagen var i alla fall bra. Vi hängde på stranden en bit på förmiddagen och in på eftermiddagen där vi byggde i sanden och letade snäckor. När vi kom tillbaka duschade tjejena då de var väldigt, väldigt sandiga och jag passade på att duscha medan de napade. 

Sedan städade jag undan allt från stranden, städade i köket och körde flera omgångar tvätt innan jag fixade middag åt dem och som avslutning på kvällen tittade vi på skönheten och odjuret tillsammans. 

Sedan när mina värdföräldrar kom tillbaka kom även Dylan hit vilket gjorde mig glad efter en lång dag :) 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0