Hejdå-middag för Meelika

Eftersom det snart är dags för Meelika att åka hem ordnade vi med en liten överraskningsmiddag för henne på Dylans restaurang. Jag hade frågat henne om hon var sugen på att dra ut och festa en sista gång i west chester innan hon skulle åka hem och det var hon sugen på :) Jag hade även frågat hennes kompis Terje och Elsa om de ville komma och säga hej då. Såklart var de sugna :) Även Pavlina hakade på och drog med ut och festade.

Meelika kom hem till mig och vi åkte hem till Dylan för att lämna våra saker där. När resten av gänget sms:at att de var på restaurangen gick jag och Meelika upp ditt och hon blev glatt överraskad över att se dem där :) 

Vi beställde mat och gav hejdå-presenter till Meelika. Av mig fick hon en liten påse med en liten bok "What I Love about Meelika from Carolina" där man själv får fylla i olika saker som man tycker om med personen. Hon fick även ett set med två par armband, varav ett med evighetstecknet. Sedan var hela presenten toppad med massa minioreos allt för att driva med henne då hon en gång för ett år sen åt en hel förpackning (20-25 st...) oreos. Naturligtvis var även massa av grejerna jag skrev i boken skämt om dessa oreos... 

Efter middagen gick vi ut tillsammans och dansade hela natten på olika krogar. Och vi hade helt klart helt sjukt kul tillsammans! 


Supergod ost i en ostfondue :)


Proscuitto och päron-flatbread, sååå sjukt gott!!




Två Sanna galna vänner! 


Denna sköning kommer jag sakna, men en sak är säker och det är att vi ses i Europa :)



Naturligtvis var jag tvungen att toppa Meelikas dessert med massa oreos ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0