Grillsöndag

Förra söndagen grillade jag med Dyaln, Pat och Heather hemma hos Dylan och Pat. Vi grillade allt möjligt, paprika, lök, tomat, majs, baconlindad banan (det var gott!!), kyckling, kött osv. Jag slängde även ihop min fetaoströra med fetaost, gräddfil, örter, vitlök, peppar och salt. Suppersmarrig kall sås till kött! Älskar verkligen att laga mat och att ja mitt eget kylskåp och kunna laga mat hur jag vill är en av de saker jag saknar mest som Au pair... Gott var det i alla fall! :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0