Cape May Zoo

På tisdagen bestämde jag mig för att ta en liten paus från Avalon och standen med tjejerna. Vi åkte till Cape May Zoo men gjorde knappt häften av Zoot. Tjejena var väldigt trötta och det var väldigt varmt så det var inte en chans att vi hade orkar gå runt allt. 

Tjejena gnällde en del på att det var varmt så efter lunchen påväg ut från Zoot fyllde jag på en vattenflaska med vatten som jag frågade om tjejena ville svalka sig med. Och de skrattade rätt fint när se böjde huvudena framåt och jag hände det i deras hår ;) 

Efter Zoot tog vi en tur till kmart. Det behövdes vattenflaskor, Cola, underkläder, myrgift etc. Det tog sin tid att hitta där inne och få tjejena att välja rätt motiv på sina trosor. Och mig att fundera över hur bra det är med översminkade monstertjejer för en sjuåring. Men det var det absolut enda som dög så jag lät det gå. 

Påvägen hem somnade alla tjejena snabbt i bilen och de fortsatte napa lite hemma. Eftersom vi hade tvättat Ellas sängkläder på morgonen och hennes säng inte var iordninggjord lät jag henne sova i min säng medan jag vilade lite bredvid henne. Mys! :) 

Senare fixade jag lite i Riley och Paiges rum, vek tvätt och städade undan efter dagens altviteter. Andrew kom ner en liten bit efter fem. Jag hoppade snabbt in i duschen innan vi åkte till circle pizza för pizza till tjejena och varsin sallad till oss. När vi ätit klart var det en lien mumers parade utanför som vi tittade på och tjejena dansade och hade jättekul tillsammans :) 

Ännu en mysig men stressig dag i Avalon :) 


Cape May Zoo med tjejena 



Jag gjorde det igen! Fem minuters bilfärd och de sover ;) 


Stressig dag --> hinner inte äta lunch --> sjukt glad över middag 








Mumers parade i Avalon :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0