Superbowl

I söndags var det superbowl, finalen i amerikans fotboll. Vi var bjudna över att se det hos en av Dylan och Pats vänner. Vi åkte dit och alla som kom dit fixade något att äta. Jag lagade en svensk paj med västerbottenost, skinka, bacon, fetaost och tomat. Miriam gjorde tyska snitzlar, Elsa gjorde någon slags kladdkaka medan Pat gjorde typiska amerikanska vingar. 

Vart en supermysig kväll tillsammans även om matchen i sig var ganska tråkig. Reklamerna under superbowlen ska även vara väldigt påkostade och något som folk verkligen tittar på. 30 sekunder går på 4 miljoner dollar (28 miljoner kronor) men ska jag vara ärlig kan jag ju inte påstå att jag tyckte att de var något speciellt med själva reklamerna. Pausunderhållningen var däremot bra med Bruno Mars och Red Hot Chili Pepers och coola fyrverkerier :) 

Allt som allt var det däremot en skön kväll och roligt att få "fira" det med amerikanska vänner :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0