Myslördag

Eftersom både jag och Dylan jobbade på alla hjärtans dag hade vi mysdag på lördagen istället. Vi började dagen med frukost/brunch på mitt favoritställe Terrain at Stylers. Vi delade på en lammburgare och en pork sandwich. Maten där är kanongod och jag älskar inredningen där. Det är väldigt rustikt och lantligt och restaurangen ligger inne trädgårdshandel. Det hela påminner mig väldigt mycket om Sverige. Restaurangen och affären är verkligen så som inredningsdtilen är hemma nu :) Det känns lite som att komma hem att komma dit :) 








Senare på dagen tog vi det lugnt hemma hos Dylan och kollade på OS med hans kompisar. Jag och Heather to en promenad under dagen och köpte te på ett mysigt café. 

Middag blev på Kooma, en cool japansk restaurang som Dylan velat ta ut mig på. Maten var supergod och inredningen där är väldigt cool även om det är raka motsatsen till brunchstället vi var på. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0