Fredagsparty hos Elsa

I fredags hade Elsa ordnat med fest hos sig eftersom hon hade huset för sig själv då hennes värdföräldrar var borta. Den var en dinner and drinks kväll där alla skulle ta med sig något att äta. Jag hade med mig saffransbullar och moccarutor som jag gjorde tillsammans med Dylan kvällen innan. Vi hade kul tillsammans, drack, skrattade, dansade, skojade runt och umgicks :) 

Eftersom Sverige lyckligt nog lyckats slå Finland i semifinal firade jag och Elsa i våra fina trekronortröjor :) 


Elsa och jag i våra trekronortröjor för att fira att Sverige slog Finland i semifinal! 



Svenskarna :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0