Basketmatch

I fredags var det basketmatch och Au Pair möte inne i Philadelphia. Jag, Elsa, Miriam, Dylan och Pat åkte in för att titta när Philadelphias lag 76:ers spelade. Själva basketmatchen i sig var kanske inte superrolig att se men vi hade kul ändå. Pratade massa strunt och poppade musik påvägen dit och tillbaka. En skön fredag med goda vänner med andra ord. Tydligen var det dessutom inte bara vårt cluster där utan flera så jag träffade även på Meelika och Terje så det var kul att få se dem igen =)
 
Vet inte riktigt varför jag tyckte att matchen inte var så rolig men det var ganska segt och vände väldigt snabbt liksom i handboll. Jag har inte tittat på basket förut så trodde väl att det skulle vara roligare än vad det var eftersom basket ändå är ganska roligt att spela men tydligen inte superkul att titta på även om jag förstår betydligt mer utav det än av fotboll och baseball. Men som sagt kvällen var superlyckad ändå och vi hade väldigt kul tillsammans.
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0