Thanksgiving day

I torsdags var det thanksgiving och dags för att fira min första högtid med Dylan och hans familj! 

Vi åkte upp på förmiddagen till hans mormor och morfar för att ha lunch tillsammans. Hans mormor hade gjort så mycket olika maträtter. Först hade vi soppa till förrätt där jag för första gången i mitt liv åt sköldpadda (stackarn!) men det var faktist gott! Sedan hade vi det vanliga, kalkon, stuffing, gröna bönor, potatismos och sötpotatismos, gravy och annat gott. Till efterrätt hade hon gjort 150 (nästan ;) olika pajer. Det fanns pumpapaj, sötpotatispaj, bärpaj och äppelpaj. 

Allt var gott och det kändes väldigt välkomnande och trevligt att få vara med Dylan och hans familj. Efter lunchen kollade vi på amerikans fotboll i fyra timmar!!! Mamma! Jag överlevde tack vare dig och saker min son behöver veta om omvärlden. Tack mamma! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0