Paige 6 år

I måndags fyllde Paige sex år. Det är sjukt hur snabbt tiden går. När jag kom hit hade hon precis fyllt fyra och endel av de kläder som Paige hade då är kläder som Ella har nu. Paige har börjat kunna ljuda ut och skriva och det är kul att se hur stor hon har blivit. Hon firades med en gul tårta men en giraff på och vi sjöng tillsammans för henne. Av mig fick hon boken the fox and the tomten av Astrid Lindgren. Jag tycker att de är kul att ge bort svenska böcker till mina värdbarn i present och det har blivit lite av min grej. Stort grattis till en väldigt skön tjej! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0