Julfest @ Wawa

I fredags var det julfest på Mendys jobb. Jag åkte och hämtade upp Riley och Paige på deras skola för att sedan åka tillbaka hem och snabbt byta om till klänningar. Uppgiften var, från mig till tjejerna, att byta om det snabbaste de kunde och jag tror jag lyckades få tjejena ut och in i bilen och byta kläder på 10 minuter! 

Vi åkte vidare till Wawa där jag fick se Mendys kontor och sedan träffade vi jultomten och jag fick mitt första kort med tomten, vilket jag var väldigt glad för! Här kan man ta kort med tomten på olika ställen, som köpcentrum och olika event. Jag tycker det är väldigt gulligt och önskar lite att Sverige också kunde annamma det. Vi tog även kort med Elsa och Anna från Frozen och vi pt pizza och massor av kakor. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0