Holly är tillbaka

Här i USA har familjerna elfar hemma under december. Det finns en bok som heter Elf on the self som man kan köpa och även de små söta elfarna. 

Så första december kommer en liten Elf (julnisse) och sitter någonstans i huset. Elfen vakar över barnen hela december för att se till att de är snälla. Varje natt åker elfen till jultomten för att berätta hur barnen varit. Man får inte röra vid elfen för då förstörs magin. 

Det är så himla sött och jag älskar det! Varje gång jag vaknar berättar tjejena glatt för mig vart Holly är och vad hon gjort. Hon har hittills ätit cupcakes och russin och inatt när jag kom hem såg jag att hon låg och sov under några näsdukar. Tjejena har även skrivit brev till Holly och Holly har svarar. Jag älskar det här och barnen älskar det. Detta borde verkligen komma till Sverige för det är så sött! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0