Ellas julshow

I onsdags hade Ella en julshow på sin förskola. Hon och två andra klasser hade show samma dag och vi var alla där och kollade tillsammans. Det var kul att se henne och hon hade innan varit så stolt över sången hon skulle sjunga. Efter julshowen gick vi ut tillsammans på middag på en ny restaurang i närheten av där vi bor.  Det var ytterligare en mysig dag med min värdfamilj som jag börjar få sjukt stor separationsångest ifrån. Jag kan inte förstå att jag bara har två månade kvar med dem och att jag har varit här i snart två år. Jag kommer sakna dem något sjukt! 


Ella är nummer sex från höger 


Middag med en sjukt skön värdfamilj! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0