Beachhelg

Förra helgen var jag i Avalon och Cape May med mina värdföräldrar och Pavlina. Jag och min värdfamilj åkte ner på fredagen och vi gick ut på Princeton för middag tillsammans. Jag åt asiatisk kyckling som var väldigt god och drack drinkar med mina värdföräldrar. När Pavlina slutat jobba kom hon ner till mig och vi gick och la oss nästan direkt eftersom det var så sent. 

På lördagen åkte jag och Pavlina ner till Cape May. Min värdpappa har sagt att det är en av hans favoritstrandstäder så jag ville verkligen se det och det var jättefint! De har många fina gamla byggnader i viktoriansk stil så jag och Pavlina gick mest bara omkring och tog det lugnt. Vi åt lunch på en mysig restaurang min värdmamma tipsat om. Vi åkte ner till stranden, kollade på en gammal fyr och någon ruin. I Cape May hittade jag även en liten och mysig svensk affär men eftersom allt svenskt är väldigt dyrt här borta så blev det ingenting. 

Efter att vi var klara med Cape May körde vi utgång i Avalon med mina värdföräldrar som hade en babysiter dagen till ära. Hurra säger jag :) 

På söndagen chillade vi tillsammans på stranden i Avalon och dumskallen (jag) som inte använda solkräm fick årets fulaste solbränna... 









Cape May 




Utgång i Avalon :)


Kommentarer
Ellen

Hej Carolina :)

Kan du ta kontakt med mig via min mail, har lite frågor!
[email protected]

Mvh Ellen

2014-08-31 @ 19:17:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0