Washington DC

I lördags blev det en dagstur till DC för att titta på körsbärsträden som blommade och se sista dagen av the cherry blossom festival som var då. Jag, Dylan, hans kompis Jeff, Miriam och Pavlina åkte ner tillsammans. Vi gick först på festivaldelen som var mycket japanskt med uppträdanden, mat, folk klädda på sitt lite annorlunda sätt. Tjejer med rosa hår och katter målade på benen och hello kitty lite här och där. Efter det och vi runt bland de olika monumenten och såg på körsbärsträden. Det var en väldigt mysig dag tillsammans med härligt väder. Jag är såååå glad att våren och sommaren är på gång. Det var väldigt varmt och sköt ute hela dagen :) 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0