Sweet frog

I lördags jobbade jag kväll igen och Elsa kom över och gjorde mig sällskap. Först tog vi mima värdbarn till sweet frog för frozen yogurt och påvägen dit och hem hade vi dans- och sångpartyn i bilen. Det blev först musik från frost på svenska och sedan cotton eyed joe och I love it. Reglerna om vi åker någonstans på kvällen (för mig) är ingen film i bilen och istället svensk musik. Och jag gör det till något roligt så tjejena älskat det. När vi kom fram till sweet frog fick de titta upp genom takluckan och vinka till folk som gick förbi :) 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0