Simma och annat skoj en vanlig måndag

Idag var jag och Ella och Paige iväg och simmade tillsammans på ACAC. Det var väldigt kul och vi hade med lite leksaker som tjejena sprang omkring med. Favoritsysselsättningen var även att hälla massor av vatten över mig, så klart! 

Annars då? Jag övertalade mina värdbarn att smaka filmjölk idag, vilket jag filmade och jag kan ju säga att det inte gick hem! Deras kommentarer var helt underbara. Riley hinner smakar först och gör långsamma vridande grimaser medan Paige inte ens sväljer, spottar tillbaka och säger yack! Riley säger eww och de ser allt annat än nöjda ut. Sedan säger Riley "do we still get a pice of candy?" eftersom jag lovat dem det om de smakade. 

Min värdmamma berättade även om Riley och Paiges historia om helgen. Hur de berättade om att Elsa egentligen var en hund (vilket jag och Elsa visserligen hade skojat om, att en häxa hade trollat Elsa till människa och att om någon pussade Elsa så skulle hon bli en hund men att det kunde vara svårt efterkom hundar kan bitas... allt med en klar ton av ironi) och att hon hade hoppat runt på alla fyra och låtit exakt som en hund och ätit glass från golvet på sweet frog. Sedan hade Paige sagt till sin mamma att det är väldigt silly här när du inte är hemma. Älskar verkligen mina värdbarn :) 


Lunch med mina tokar efter bad :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0