Second hand

I söndags hängde jag lite med Heather. Först brunchade vi tillsammans på Dylans restaurang och pratade massor om allt och inget eftersom det var ett tag sedan vi sågs. Sedan svängde vi förbi ett café där jag köpte Canolis åt mig och Dylan och en varsin chokladdoppad jordgubbe åt mig och Heather :) Sen visade hon mig en second hand affär som hon gillade och den föll mig helt i smaken. Inte gigantisk med massa skit som ingen i världen vill ha utan lite mindre som en vanlig klädaffär med bättre kvalitet på kläderna och en hel del märken. Det blev en kortärmad blus, en långärmad topp, en cardigan och ett par solglasögon. Älskade affären och det blir definitivt fler turer dit :) 

Förresten vädret! De var helt underbar härligt väder i söndags, varmt och soligt :) älskart! 


Välkomnar våren :) 


Mums! 


Second hand shopping :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0