Pizza!

Länge har jag tvivlat på att pizzalandet USA har god pizza att erbjuda. Alla Au Pairer jag pratat med har sagt att pizzor i deras hemländer är bättre och jag kan hålla med. Jag har varit väldigt besviken på pizzorna här. Jag tycker de är för mjuka, tjocka och flottiga. Men i söndags då var det lycka eller ren munorgasm. Åt en av de godare pizzorna jag haft på läge och definitivt den godast i USA! Mina smaklökar hade det rätt fantasktiskt där ett tag ;) 

Anthony's heter stället för er andra som söker. Den jag var på är i Exton men det finns även på andra ställen. Jag lovar, det var superbt! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0