Påskafton i Avalon

Påskaftonsmorgon tillbringade jag med Dylan. Vi käkade frukost tillsammans och tog en mysig promenad på standen och boardwalken innan han var tvungen att åka hem. 
 
Senare på kvällen hade jag, min värdfamilj och min värdpappas släktingar en riktigt god påskmiddag tillsammans med skinka, potatisgratäng, ugnsrostade grönsaker och cheesecake och äppelpaj till efterrätt. Allt var riktigt gott men mest av allt gillade jag nog den honungsglaserade skinkan, det är grymt gott även om svensk jul/påskskinka med svensk senap är svårslagen! 
 
Efter middagen gick jag ut med mina värdföräldrar och deras vänner och släktingar och även det var sjukt kul. I bilen påvägen till baren så tror jag när jag hoppar in att bilen ska bli full så jag sätter mig i det bakersta sätet bredvid min värdpappas brother in law. Bilen blir  inte full så de andra skrattar åt oss och frågar vad jag sysslar med. Eehhmm svarar jag trying to not be so Swedish! Try to not be such a whore svarar min värdmamma och jag kunde inte sluta skratta! Ja ärligt talat så har man som svensk på sig en hel del slampskämt här men jag kunde inte bry mig mindre, de är ändå ganska roliga! :) 
 


 
Promenad med Dylan =)
 
 
Påskmiddag med min värdfamilj och deras släkt =)



 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0