Lek utomhus och våren börjar komma

I måndags åkte vi till Longwood gardens igen för att kunna leka utomhus i vädret som nu börjar bli vår men där vi ändå också kan vara inne och äta lunch inomhus. Tjejerna hade jättekul och det var skönt att kunna vara utomhus. Senare på dagen när Riley kom hem från skolan gick vi ut igen och lekte på garageuppfarten. Tjejena hade sina sparkcyklar, bilar, trehjulingar osv ute som de körde med, vi lekte med bollar och ritade med kritor på asfalten :) 



Lek på longwood gardens 




Och eftermiddagslek på garageuppfarten :) 


Förresten har jag kanske världens godaste och sötaste värdbarn? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0