Långfredag i Avalon

I fredags åkte jag och min värdfamilj till Avalon i New Jersy, till havet. Jag min värdmamma och tjejena åkte iväg på förmiddagen medan Andrew kom efter ett par timmar senare. Även Andrews systrar och deras familjer kom ner senare under långfredagen och på påskaftonsmorgon :)

Vi tog det först lugnt och packade upp och mina värdföräldrar gick ut ett par timmar för middag och Dylan kom ner för kvällen/natten. Jag och Dylan gick ut för middag och drinkar på en skön bar och senare kom även mina värdföräldrar och deras vänner ut och vi hade några drinkar tillsammans :) 

Avalon är en jättefin liten "strandstad" med massor av fina beachhus och en del coola restauranger och barer. Det är väldigt fint och mysigt här nere och eftersom min värdfamilj kommer att hyra ett hus här under sommaren så kommer det nog bli mycket tid här i sommar :) Jag kan ju då i alla fall hoppas på att för en gångs skull få lite solbränna och inte vara spöklikt vit... 

Långfredagen var i alla fall supermysig och jag var väldigt, väldigt glad över att Dylan kunde komma ner och spendera kvällen där med mig :) 


Huset mina värdföräldrar och min värdpappas systrar hyrde över påskhelgen :)



Utsikten mot havet från huset 




Utekväll på the Princeton :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0