Helicopter museum

I fredags bad Paige om att få åka till helikoptermuseumet så det gjorde vi :) De som jobbar där är väldigt trevliga och fokuserade på barnen. De blir så glada när de kommer och visar runt och Paige och Ella tyckte det var väldigt kul :) Ella var väldigt glad över att se en helikopter i taket så hon hoppade glatt och ropade att den flyger. Tjejerna lekte även i lekrummet de har där, jag läste böcker för dem och vi provsatt olika helikoptrar. Dessutom försökte jag på mig att halvt slå ihjäl mig eller att bryta foten igen genom att halka på olja som var under en av helikoptrarnas bakdel. Och jag har kanske blivit så pass mycket amerikan att jag faktiskt blev irriterad över att det inte fanns någon varningsskylt där. Klarade mig lyckligt dock ur situationen både levande och med en fot som inte gick sönder mer än vad den redan är :) annars mina vänner hade stämningsansökan varit inne för länge sen ;) 




Mina gullungar har hur kul som helst ;)  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0