Födelsedagsfirande för Elsa

I fredags passade vi på att fira Elsa som fyller 20 på onsdag. Jag, Pavlina, Luica, Miriam, Carolina och Emel var där för at fira våran Elsa. Först hade jag bokat bord på Teca för oss men då Dylan sa att vi borde komma till hans restaurang istället kom vi dit. Vi hade mysigt tillsammans och de bjöd oss även på en födelsedagstårtbit med ett tomtebloss i :) 

Jag och Elsa delade på ett flatbread med parmaskinka, fikon och päron och det var jättegott :) Till huvudrätt hade jag sedan kyckling med tomat och mozzarellaost. Det var kanske inte lika gott men ändå helt okej :) 


Flatbread till förrätt :) 


Kyckling margerita


Och en glad Elsa :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0