Fickparkerar

Detta är vad jag sysselsätter mig med nu, eller försöker få några kvällar i veckan till att öva på. Fickparkera! Jag suger på det rent ut sagt och måste lära mig det till körprovet här. Eftersom testet för att fickparkera åker jag till ett av provställena för att öva. Och jag är ju inte den ända som tänker så. Det finns två ställen att parkera på och man får stå i kö, parkera, stå i kö, parkera och så vidare. Kul är det väl inte men lära mig måste jag ju. Dylan är i alla fall väldigt snäll som följer med och hjälper till att lära mig :) Och några veckor till har jag på mig att få det att fungera innan jag har mitt prov... 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0