Divergent

 Kom just hem efter att ha sett Divergent på bio med Dylan. Filmen var bra men en film man måste ge lite chans om msn börjar se den. Tyckte den verkade tråkig i början men sen blev den bättre och bättre mot slutet då handlingen utvecklades. Är absolut ingen topp 10 men helt klart sevärd :) 

Behövde även verkligen detta efter en inte allt för bra dag. Har bara varit nere idag och har väl ingen superbra anledning men ibland har man såna där dagar då inget känns riktigt bra. Hur som helst är det då skönt att ha någon som kan muntra upp en och dagen slutade ändå bra :) och nya tag imorgon! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0