Au Pair-möte i Philly

I söndags var det även Au Pair möte i Philadelphia på national constitution center. Jag och Elsa tog bilen in dit och lyssnade på Morgonpasset i P3 påvägen dit och hem. Älskar SR och deras podar :) 

Vi mötte upp med vår LCC Lori och massa andra au pairer och flera nya tjejer :) Vi kollade på en film som handlade om USA:s historia och hur de formats som ett land. Filmen var ganska häftig då den visades på både golvet och väggarna och den hade en levande person som interagerar med filmen. Det var däremot svårt att hänga med i precis allt. Jag måste erkänna att jag inte är superbra på USAs historia :P Annars så var filmen okej men liiite väl mycket störst, bäst och vackrast tycker lilla jag från jantelagslandet Sverige! 

Men men vi hade i alla fall massor av kul ändå jag, Elsa, Pavlina, Louisa och Federica som hängde tillsammans :) 

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0