Pumpasmak är mitt nya peanut butter

Jag kan erkänna att jag gått upp i vikt här borta... peanut butter har hittlis varit en hjälp med det. Min nya kärlek är saker med pumpasmak. Pumpkin pie, glass med pumpasmak och munkarr fyllda med pumpakräm. Jag trodde innan jag åkte att det skulle vara väldigt äckligt eftersom pumpa luktar skit och jag har alltid själv kastat innehållet i pumpor hemma och inte trott på personer som påstått att något som luktar så illa faktiskt kan vara gott. Men jag är beredd att hålla med. Kommer ni över något där hemma (om det finns?!?) med pumpasmak, provat för det är faktiskt riktigt gott =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0