Jobb @ Oasis & Rubys

Eftersom vädret här är som typiskt svenskt höstväder eller bara typisk svenskt väder?! Det regnar i alla fall så tog jag med mig Ella och Paige idag till Oasis där vi klättrade omkring och byggde med klossar. Sedan bar det vidare för lunch på Rubys vilket inleddes med att jag spillde ut min salladsdressing på mitt ben vilket resulterade i att det såg ut som att någon spytt på mig och jag luktade allt annat än gott. Ella passade samtidigt på att spilla Mac n' Cheese på sig själv och Paige bestämde sig för att leka med sin pappersbil under bordet... Lunch som en Au Pair kan bjuda på allt annat än lugn och ro. 

Får se vad kvällen bjuder på, känner att jag håller på att bli sjuk så blir nog sängen tidigt ikväll...








Man vet att man gjort ett bra jobb nät man kommer hem och det ser ut såhär...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0