Härlig måndag @ Longwood gardens

I måndags var Riley ledig från skolan så jag hade alla mina värdbarn hela dagen. Eftersom det är storytime och art & craft på longwood gardens på måndagar så åkte vi dit. Vi lyssnade på en saga som handlade om ljus och pratade om hur bra det är med lampor och lyktor nu när det börjar bli mörkare. Barnen fick göra egna små papperslyktor och efteråt släkte de ner i rummet och barnen sjöng blinka lilla stjärna tillsammans. Efteråt gick vi till lekplatsen utomhus där barnen bar omkring på och klättrade på pumpor. Supermysig dag helt enkelt med världens bästa värdbarn :)


Ella, Paige och Riley @ Longwood gardens 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0