Halloweenfest

I fredags var jag på Halloweenfest hos Dylan och hans kompisar. Hade med mig Jonna dit och även Fatou, hennes pojkvän, Lisa och Anna kom dit senare. Hade en kul kväll där vi bland annat spelade beer pong och flip cup. Kan ju tilläggas att jag inte var direkt bra på något av det... Var i alla fall utklädd till pirat efter att ha stressköpt en kostym tillsammans med Fatou tisdagen innan festen. Tyvärr glömde jag bort att ta kort men klär kanske ut mig imorgon med mina värdbarn så i så fall kommer bilder upp =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0