Bates Motel

I onsdags åkte jag med Dylan, Heather och Pat till Bates Motel då jag fått fyra gratisbiljetter av min värdmamma som hon fått från Wawa. Vi hade biljetter till Haunted Hayride, Bates Motel och the maze field. Det är olika delar där du får åka på en vagn bakom en traktor (hayride) gå omkring i ett majsfält och gå omkring i ett hus (Bates Motel) medan olika personer som är utklädda försöker skrämma dig. Blev faktiskt lite skrämd några gånger då jag inte väntade mig att någon skulle komma och då vi gick in i ett rum där folk var utklädda till småkryp vilket jag verkligen hatar! Fast det var väl kanske mer en känsla av att det var grymt snuskigt och att jag inte ville röra något. Allting var i alla fall grymt välgjort och kul att se. Halloween är verkligen 1000 gånger större här än hemma men det hade jag väl redan väntat mig :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0