Starbucks med vänner

Onsdag igen och en annan kväll på Starbucks med goda vänner =) Häntade upp Mirsoide vid halv åtta för att åka in till Starbucks i West Chester. Där mötte vi upp Fatou, Denise och Mona för te, kaffe och varm oboy =) Vi pratade massor av strunt och betygsatte killar kanske inte till Mirsoids förtjustning men är man Au Pair får man väl ta tjejsnack?! :P
 
Vet inte riktigt allt vi pratar om varje gång vi ses men vi lyckas alltid med att ha massor att babbla om och alltid har vi lika kul, massor och massor av skratt. Jag och Fatou började även planera helgen. Shopping och utgång på lördag men först besök på gym =) Det blir Cristiana mall för att sedan skaka rumpa i West Chester på kvällen. Ska bli riktigt kul med en tjejkväll ute igen, har saknat faktiskt och Fatou är riktigt bra sällskap i barerna =)
 
 
Fatou, Jag, Denise och Mona samt Mirsoide i fönstret som tar bilden...
 
 
Julen kommer smygande =) Härlig kväll på Starbucks med sköna vänner


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0