Onsdag och starbucks

I onsdags mötte jag upp Denise, Mona, Fatou och Miriam på starbucks. Det blev återigen en kväll som alla andra onsdagkvällar med skitsnack och massor av skratt. Onsdagskvällarna är verkligen sköna för att få komma ut och träffa sina vänner. Kommer aldrig ihåg riktigt vad vi egentligen pratar om men ändå lyckas vi enkelt babbla bort två timmar. Endel var dock om varandras språk och vad grisar säger. Här och i Tyskland och Frankrike (fler länder med?) säger grisarna oink oink medan våra grisar säger nöff nöff något som de andra Au pairerna tycker är väldigt kul. Speciellt fatou eftersom det betyder nio på franska. Babblade återigen även om killar och fifty shades of grey vilket fatou tyckte var en perfekt bok för mig :P Hur som helst en kanonkväll med härliga vänner :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0