Mot Disney World

I lördags hade vi packat bilen redo för att åka till Disney World. Tjejerna visste inget utan fick veta det hela precis innan vi skulle åka. Jag hade kanske förväntat mig ett skrikande av glädje men det blev inte riktigt så. Visste blev de superglada men jag tror inte riktigt att de trodde på sina föräldrar. Riley sa även att hon ju även ville gå i skolan, sötis! 

Vi tog i alla fall flyget från Wilmington och landade i ett varmt Florida några timmar senare :) Vi tog oss till vårt hotell som för övrigt är superfint! Det består av sex olika byggnader med en liten minisjö i mitten. Vårt hotellrum är högst upp i en av byggnaderna, inte den största dock... Även hotellrummet är jättefint med ett stort kök och vardagsrum, fyra sovrum och fyra badrum samt en stor balkong med fina utemöbler och två härliga solsängar. Jag har mitt eget rum med två Queen size sängar och ja jag har redan hoppat emellan dem :) 









Vårt hotell :)


Mitt rum :)




Vårt hotellrum :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0