Måndag hemma

Eftersom Ella inte var helt hundra igår stannade jag hemma med henne och Paige. Vi ritade, lekte i deras lekrum och tog det mest lugnt. Då Ella var nere för nap fick jag och Paige ut ett tag, gungade, spelade fotboll och lekte i "skogen" (trädområdet...) bakom deras hus.
 
Måndag innebär naturligtvis även dans i två timmar och även om det är rätt trisst att sitta där och vänta är det kul när man får se då och då får se dem dansa =) Dörren in till där de dansar är vanligtvis stängd men ibland öppnar de upp så man får se lite grann och de är grymt söta. I början av december ska de ha en dansshow - nötknäckaren vilket jag ser fram emot att se =)


Sötaste Paige när vi var ute och lekte 



Någon var väldigt intresserad av att se på när storasystrarna dansade 


Rummet vi sitter och väntar i är sjukt trångt, folk kliver på varandras fötter och saker och det är inte allt för kul att sitta där och vänta 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0