Hemma igen

I lördags åkte vi hem igen. Vi flög ut från Orlando vid sex på kvällen och hängde vid poolen innan dess. Var väldigt skönt att komma hem igen även om veckan varit super. Saknar däremot vädret i Florida. Gått från härliga 25 grader till kalla 0. 

Tog det mest lugnt i söndags. Chillade med Dylan, Denise och Fatou. I dag, måndag, var det tillbaka till verkligheten igen. Tog med mig tjejerna till lekparken under dagen och nu sitter jag i deras dansatudio och väntar medan tjejerna dansar. Är väldigt, väldigt trött efter en intensiv vecka så när jag kommer hem blir det att fixa klar min läxa som ska vara inne till helgen och sen är det sängen som gäller tidigt ikväll! 


Kommentarer
Elsa

Helvete ska den vara klar till helgen?????

Svar: Ja jag tror det... En vecka innan har jag for mig att det stod...
Carolina Franck Olsson

2013-11-26 @ 02:32:10
URL: http://elsamandersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0