En lång torsdag

Är helt slut efter den här dagen. Jobbade lite längre idag eftersom mina värdföräldrar gick ut på middag. Jag tog däremot med mig mina tjejer till ACAC för att checka in dem i kids zonen och köra att pass Body Attack tillsammans med Elsa. Var sjukt intensivt och jag var helt slut efteråt. Kom hem för att multiköra... Slänga i mig något att äta samtidigt som jag slängde ihop kyckling till morgondagen och hjälpte Riley med läxorna och försökte få Paige att inte vara rädd för tv-showen hon valt att se.
 
Men dagen har varit bra och gympasset var skönt =) Har även hunnit med en långpromenad i ett härligt novemberhöstväder. Hade bara på mig en tjocktröja som jag funderade på att ta av mig då det nästan blev för varmt, försök att göra det där hemma i Sverige ;)
 
Imorgon blir det playdate tillsammans med tyska Mona och hennes värdbarn. Vi var där för kanske två månader sedan så tänkte att det kunde få vara kul för mina värdbarn att få träffa lite kompisar =) Nu blir det att chilla framför någon serie innan jag och kudden är bästisar igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0